036557418
התקשרו אלינו 2021*

פוליש ווקס לרכב

אין לכם זמן לגשת למכוני הניקוי ולעשות פוליש ווקס לרכב שלכם? לא מעוניינים להוציא כל כך הרבה כסף על מה שנראה לכם כמו פעולה פשוטה שאתם בהחלט יכולים לעשות בקלות בעצמכם? ובכן, דעו שזה בהחלט אפשרי, ושבאמצעות הציוד המתאים ועם היכרות בסיסית עם התהליך, גם אתם יכולים לבצע פוליש ווקס מקצועי לרכב שלכם, בעצמכם. אז איך עושים את זה כמו מקצוענים?

תחילה נעבור על הציוד שאתם צריכים בשביל לעשות פוליש ווקס מקצועי בעצמכם:

  • דלי מים או מקור מים זמין כלשהו, רצוי שיהיה ברז וצינור בקרבת מקום השטיפה.
  • שמפו לרכבים לצורך הניקיון הראשוני.
  • כמות נכבדת של נייר סופג או ג’ילדה לייבוש הרכב לאחר הניקיון.
  • פוליש וקס – שימו לב שיש סוגים שונים ותוכלו לבחור מבין כמה מותגים. אנו ממליצים על החומר שנקרא “פוליש קריסטל לרכב”.
  • אם אתם מתכוונים לנקות על הדרך גם את פנים הרכב, מומלץ להצטייד בתכשירים נוספים לניקוי פלסטיקה, שואב אבק, חומר ביתי או קנוי לניקוי ריפודים, נוזלים לניקוי שמשות וכן הלאה.

השלב הראשון: ניקיון יסודי של הרכב

השלב הראשון הוא ניקיון יסודי של הרכב, מבפנים ומבחוץ: לפני פוליש ווקס מקצועי, הרכב צריך להיות נקי לחלוטין מבחוץ. כפי שאמרנו, אנו ממליצים בהחלט לנקות גם את החלק הפנימי של הרכב, להשלמת הניקוי הכללי. לשטיפה החיצונית מומלץ להשתמש בשמפו לרכבים ולנקות טוב את כל חלקי הרכב בספוג. חשוב במיוחד לעבור על לכלוכים עיקשים כמו לשלשת של ציפורים וחרקים מעוכים שעשויים לפגום בשלב הפוליש הסופי.

השלב השני: ייבוש מלא של הרכב

לאחר שווידאתם שהרכב נקי לחלוטין מבחוץ, אפשר לעבור לשלב השני והאחרון לפני הפוליש עצמו. בשלב הזה עליכם לוודא כי הרכב יבש לחלוטין מכיוון שפוליש ווקס לא פועל כראוי על רכבים רטובים. לצורך ייבוש הרכב רצוי להשתמש בג’ילדה, אך גם ייבוש בעזרת כמות גדולה של נייר סופג יכולה להיות יעילה. לאחר מכן הניחו לו להתייבש כעשרים דקות, עדיף בצל. שימו לב שאם תבחרו בייבוש בשמש ובאוויר בלבד, יישארו כתמים על הרכב והם עשויים לפגום בתוצאות הפוליש.

השלב האחרון: מריחת הפוליש

כעת, לאחר שהרכב יבש לחלוטין, אפשר לעבור לשלב הסופי של מריחת הפוליש. יש למרוח שכבה דקה ואחידה על כל חלקי הרכב מלבד הפנסים, שעליהם אפשר למרוח חומר מיוחד לליטוש פנסים. לאחר המריחה יש לתת לרכב להתייבש כעשרים דקות. בסיום התהליך תראו בעצמכם את התוצאה של רכב מבריק ונוצץ שנראה כי יצא מהמפעל זה עתה.

מתי כדאי לבצע פוליש ווקס לרכב?

  • כאשר הרכב זקוק למעט ליטוש למראה נוצץ ונקי יותר, ואיבד קצת מזוהרו. זה לא אומר בהכרח שכל רכב חייב פוליש ווקס, אלא כאשר אתם רוצים שהרכב ייראה טוב יותר.
  • לאחר הליך של מכירת רכב. זו שיטה מצוינת לגרום לרכב יד שנייה להראות טוב יותר, וגם בשביל ההרגשה הטובה שלכם כאשר אתם נוהגים ברכב שרכשתם במיטב כספכם.
  • לקראת אירוע חשוב, למשל חתונה. אתם יכולים תמיד לבצע השכרת רכב לחתונה ולקבל רכב נוצץ ונקי, אבל אם תרצו להשתמש ברכב שלכם ולגרום לו להראות נהדר בתמונות, פוליש ווקס יוכל לעשות את העבודה.

יש  בבלוג שלנו עוד טיפים שימושיים שיכולים לסייע לכם בכל הנוגע לטיפול ותחזוקת הרכב שלכם, בין אם רכשתם רכב חדש או יד שנייה, ובין אם אתם מטפלים ברכב הקיים שלכם.

לסיכום

לא צריך להיות מומחה רכב, גאון בניקוי או בעל ניסיון בשביל ליהנות מפוליש ווקס מקצועי בבית. בעזרת מספר חומרים, עלות נמוכה יחסית והמדריך הפשוט הזה, אתם יכולים לעשות זאת על בסיס קבוע ולשמור על מראה הרכב שלכם תמיד. בהצלחה!