036557418
התקשרו אלינו 2021*

השכרת רכב עם וו גרירה

אצלנו בחברה לא קיימים רכבים להשכרה עם וו גרירה, אך יש כמה אפשרויות להשכרת רכב: השכרת רכב מסחריהשכרת ג׳יפהשכרת רכב 7 מקומות, ועוד׳.

השכרת רכב עם וו גרירה משמשת לצרכים רבים, החל מהעברת משא או כלי רכב ממקום למקום ועד לגרירת קרוון במהלך טיול בארץ. וו הגרירה מחובר לרכב פרטי או מסחרי ומסייע להעברת ציוד ואלמנטים שונים באופן בטיחותי. מעוניינים בהשכרת רכב עם וו גרירה? אספנו לכם מידע חיוני בנושא.

לאילו מטרות נצטרך לשכור רכב בעל וו גרירה?

טיולים – וו הגרירה המחובר לחלקו האחורי של הרכב מאפשר את גרירתם של קרוון או עגלה. העגלה משמשת את השוכרים לאחסון הציוד הרלוונטי לטיול ואילו הקרוון הוא למעשה מן בית על גלגלים שמאפשר לינה בכל אזור בו תחפצו (ויש לו יתרונות מגוונים משל עצמו).

הובלת ציוד – רכבים בעלי וו גרירה מספקים חוויית הובלה שונה לחלוטין. מעבר לעובדה שהרכב יחסוך לכם את עלויות ההובלה, תוכלו להעביר את הציוד בעצמכם ולהימנע מנזקים שעשויים להתרחש במהלך הובלת הציוד. לא משנה אם מדובר במעבר בין דירות או העברת ציוד ממקום למקום, מאחר ובשני המקרים תוכלו לחסוך בעלויות ולבצע את ההובלה בעצמכם.

העברת כלי תחבורה – ניתן להעביר כלי תחבורה שונים באמצעות וו הגרירה, החל מאופנועים, טרקטורונים ועד לאופנועי ים וסירות מנוע קטנות.

היתרונות בהשכרת רכב עם וו גרירה

לוו הגרירה המחובר לרכב ישנם יתרונות רבים. ראשית, ביכולתו לשאת ציוד השוקל לא מעט. דבר שמהווה יתרון לבעלי העסקים שמעוניינים להעביר ציוד או תוצרים שונים ואפילו לאנשים פרטיים שרוצים לאחסן ציוד רב במהלך טיול. מעבר לזה, מדובר באלמנט שעשוי לחסוך בעלויות ההובלה במקרים רבים. יתרון נוסף ואולי החשוב ביותר, מדובר באלמנט בטיחותי. העמסת הציוד אינה פוגעת בשדה הראייה של הנהג כך שהנהיגה יכולה להתקיים על הצד הטוב ביותר.

מה צריך לעשות בכדי לשכור רכב עם וו גרירה?

אם אתם זקוקים לרכב בעל וו גרירה, תוכלו להשתמש בשירות השכרת רכב בכמה פעולות פשוטות. לפני הכל, וודאו שרישיון הנהיגה שלכם בתוקף (רישיון נהיגה מסוג B), כמו כן, שניסיון הנהיגה שלכם עולה על פרק זמן של שנתיים. לאחר מכן, בררו אודות סוגי הרכבים השונים, ובחרו בסוג הרכב האידאלי ביותר עבורכם, וודאו שוו הגרירה המצוי ברכב הוא איכותי ורלוונטי לצרכים שלכם. אם אתם שוכרים את הרכב לטובת טיול, כדאי לשכור רכב שמכיל כמות מושבים שתואמת לכמות המטיילים.

במעמד ההשכרה תצטרכו למסור את פרטי כרטיס האשראי שלכם, בצירוף תעודה מזהה כמובן. לאחר שתוודאו שהרכב מתאים לכם, יש לחתום על הסכם השכרת הרכב. אגב, מומלץ לקרוא את ההסכם באופן יסודי ובייחוד את הסעיף הנוגע לביטוח הרכב. מטרתו של ביטוח חובה היא במקרים בהם מתרחשת תאונה ונוסעי הרכב, הולכי הרגל או הנהג נפגעים. לכן חשוב מאוד לוודא שהרכב שאתם שוכרים בעל ביטוח חובה. הרכבים של SUNCAR אגב, מבוטחים הן בביטוח חובה והן בביטוח צד ג’.

 

השכרת רכב עם וו גרירה היא בהחלט עסקה בעלת יתרונות רבים. היא יכולה להועיל לעסקים ולאנשים פרטיים ואפקטיבית עבור שימושים מגוונים, לרבות טיולים. מוטב להגיע לסוכנות השכרת הרכבים כשאתם כבר יודעים מה סוג הרכב שאתם מעוניינים לשכור ומצוידים במסמכים הרלוונטיים, כך התהליך יהיה יעיל וקצר. אל תשכחו להחזיר את הרכב השכור במועד שנקבע לכם, כשמכל הדלק מלא, כך תוכלו להימנע מחיובים ותשלומים נוספים.

default