036557418
התקשרו אלינו 2021*

למה כדאי לשכור רכב בארץ?

השכרת רכב עשויה לסייע לנו בפתרון בעיות שונות, החל מהגעה לאירוע, הקצאת רכבי ליסינג לעובדים ואפילו רכב שטח לטובת טיול משפחתי. הסיבות להשכרת רכב הן רבות ומגוונות, אבל למה השכרת רכב בארץ כדאית? אספנו עבורכם מספר יתרונות.

רכב צמוד ברגעים הנחוצים

מי שלא מחזיק ברכב פרטי וודאי יודע שהנסיעה בתחבורה הציבורית עשויה להיות מתסכלת לעיתים, כך שברגעים מסוימים, נהיגה ברכב נראית כמו הפתרון המושלם. בין אם מדובר בטיול, נסיעת עסקים או אפילו השכרת רכב מסחרי בכדי לארגן הסעה לאירוע משפחתי, השכרת הרכב אידאלית הרבה יותר משימוש בתחבורה הציבורית.

תחזוקת רכב

במהלך השימוש ברכב שכור, תחזוקת הרכב והבירוקרטיה הן לא בין הדברים שעליכם לדאוג להם. כלומר, אין צורך להגיע לטסטים או לבטח את הרכב משום שחברת ההשכרה עושה זאת עבורכם. הדבר היחיד שתצטרכו לתחזק ברכב הוא מילוי מכל הדלק בטרם החזרת הרכב לסוכנות.

השכרה והחזרה בכל חלקי הארץ

אחד הלבטים של אנשים בתהליך השכרת הרכב הוא מיקום ההחזרה וההשכרה. ובכן, ישנן סוכנויות בעלות סניפים בכל רחבי הארץ, כך שתוכלו לשכור את הרכב ולהחזירו לסניף הרלוונטי ביותר עבורכם (כמובן שיש לציין זאת מראש בפני הסוכנות), החל מהשכרת רכב בירושלים ועד להשכרת רכב מנמל התעופה בן גוריון.

תוכלו לבחור כל רכב שתרצו

בסוכנויות להשכרת רכב קיים מבחר די גדול של רכבים מסוגים שונים, כך שאם תרצו לנהוג ברכב יוקרתי, רכב שטח או אפילו רכב מסחרי – זה בהחלט אפשרי. חבילת ההשכרה שלכם יכולה להיות לטווח קצר או לטווח ארוך, בהתאם לצורך שלכם.

פתרון למקרי חירום

ניתן לשכור רכב בפרק זמן קצר ולטווח הרלוונטי, כך במקרי חירום, תוכלו להגיע לסוכנות ההשכרה ולשכור רכב שמתאים לדרישתכם תוך זמן קצר, בין אם מדובר ברכב פרטי או בהשכרת רכב משפחתי.

רכב לצרכי עסקים

כיום חברות רבות שוכרות רכבים לטווח ארוך, בכדי לאפשר לעובדיהן להגיע לעבודה וממנה בדרך הנוחה ביותר. עובדים שמקבלים רכב חברה, לרוב גם לא יצטרכו לעמוד בתשלומי דלק, כך שההוצאות החודשיות שלהם יורדות באופן משמעותי.

הגעה למקומות נטולי תחבורה ציבורית

נוסעים לנופש באילת ורוצים לעצור במקומות שונים בדרך? מתכננים להגיע לשמורת טבע בדרום הארץ? ובכן, לא תמיד תוכלו לעשות זאת באמצעות התחבורה הציבורית. רכב שכור יאפשר לכם ליהנות מהחופשה ומהטיול, ומעבר לזה, תוכלו להגיע לכל מקום בארץ שרק תרצו.

העלויות משתלמות

אחזקת רכב גוררת עמה עלויות שונות. טיפולים שנתיים לרכב, תשלום בעבור הדלק, ביטוחים ועוד. השכרת רכב מונעת מכם את כל העלויות הללו, למעט תשלומי הדלק, כך שתוכלו לשכור רכב במועדים הנחוצים לכם, ליהנות מרכב צמוד ולהימנע מעלויות שוטפות. לפעמים עלות ההשכרה תהיה משתלמת יותר (מבחינת מחיר ומבחינת זמן נסיעה) מאשר השימוש בתחבורה הציבורית.

השכרת רכב בארץ עשויה להיות הפתרון האידאלי עבורכם. לאור כל היתרונות שצוינו לעיל, זה לא מפתיע שרבים בוחרים לשכור רכבים בתדירות גבוהה. בתהליך השכרה, כדאי לשים לב למדיניות ההשתתפות העצמית ולקרוא היטב את חוזה ההשכרה בטרם סגירת העסקה.