036557418
התקשרו אלינו 2021*

מקרים מחייבים להשכרת רכב מסחרי

השכרת רכב הפכה כבר מזמן לפתרון האולטימטיבי עבור אנשים רבים. בעוד שיש מי שמוצא את הפתרון בהשכרת רכב פרטי, יש גם מי שמעדיף השכרת רכב מסחרי. באילו מקרים תצטרכו לשכור רכב מסחרי?

מעבר דירה

מעברי דירה של זוגות צעירים או של משפחות שאין בבעלותן רכוש רב עשויים להתייקר בשל שירותי ההובלה השונים, לכן במקרים מסוג זה, רצוי לשכור רכב מסחרי ולהעביר את תכולת הדירה באופן עצמאי, בקלות ובמחיר שמשתלם יותר משירותי הובלה. ניתן לשכור רכב מסחרי ליום או לפרק הזמן הנחוץ לכם, כך תוכלו להיעזר ברכב בימים האידאליים ביותר עבורכם.

טיולים משפחתיים

טיולים ברחבי הארץ עם המשפחה המורחבת, לא חייבים להיעשות בכמה רכבים אלא ברכב אחד גדול. במקרים בהם הטיולים הם טיולי שטח ייתכן והמשפחה תעדיף השכרת טנדר, אך במקרים רבים, דווקא השכרת רכב מסחרי עשויה להיות מועילה הרבה יותר.

הסעות לאירוע משפחתי

לעיתים נערכים אירועים משפחתיים בעיר שמרוחקת לחלק מבני המשפחה. במקרים אלו, בכדי לא לטרטר את בני המשפחה בתחבורה הציבורית, בעלי השמחה דואגים לרכב הסעות עבור משפחתם. דרך נהדרת ליישם הסעות במחיר אטרקטיבי היא באמצעות השכרת רכב מסחרי עם מספר מקומות ישיבה בהתאם לצורך.

שליחויות לעסקים

בעלי עסקים שזקוקים להעברת חפצים ממקום למקום או משלוח עבור לקוחותיהם, יכולים להיעזר ברכבים מסחריים בכדי לבצע את ההובלה בעצמם (או על ידי נהג החברה). ניתן לשכור את הרכב לפרק זמן ממושך או לבצע עסקה להשכרת רכב מסחרי ליום.

מה חשוב לבדוק לפני ששוכרים רכב מסחרי?

בטרם תגיעו לחברת ההשכרה, כדאי לברר מראש אילו רכבים מסחריים תוכלו לשכור. לאחר שכל האפשרויות יהיו לפניכם וביצעתם את הבדיקות הדרושות, תוכלו להתאים את הרכב לצרכים שלכם כמו כמות הנוסעים, גודל תא המטען וכו’. בררו מה ההשכרה כוללת ומהם תנאי העסקה, לרבות קריאה מדוקדקת של חוזה ההשכרה – כך תוכלו לדעת על אילו סעיפים אתם חתומים, מה מצופה מכם ומהן הזכויות שלכם בעסקה.

לא כל אחד יכול לנהוג ברכב מסחרי, לשם כך על הנהג להחזיק ברישיון מתאים ובתוקף. הנהיגה ברכב מסחרי במשקל 3.5 טון ומעלה, תינתן לבעלי רישיון C1.

מאפייני הרכב המסחרי

רכב מסחרי גדול בצורה משמעותית מהרכבים הפרטיים, לכן הוא יעיל עבור טיולים משפחתיים, הובלת תכולת דירה וכו’. בשל גודלו, חשוב לכוון את המראות מאחר והן כלי המשקף את שדה הראייה של הנהג. דבר נוסף שחשוב להתחשב בו הוא אפשרויות החנייה. רכב מסחרי לא יכול לחנות בכל מקום או בכל חניון, לכן יש לשים לב שהחנייה אותה בחרתם אכן מתאימה לגודלו של הרכב, ושאינו מפריע ליתר הרכבים החונים בחניון. ישנם רכבים שעשויים להועיל למטרות הובלת מטען מסוים, אך חשוב להתחשב במגבלת המשקל שמותר להעמיס על הרכב. רצוי שלא להעמיס יתר על המותר, משום שמדובר בסכנה בטיחותית. מעבר לזה, זה נוגד לחוק. יחד עם זה, ישנם רכבים בעלי מספר גדול יותר של מקומות ישיבה, שכן אלה יתאימו יותר עבור הסעות או טיולים.

 

השכרת רכב מסחרי הוא פתרון אידאלי לצרכים שונים, החל מאירועים משפחתיים, הובלת תכולת דירה ועד לטיולים. בחרו בסוג הרכב הרלוונטי ביותר עבורכם, ואל תשכחו לקרוא את הסכם ההשכרה ביסודיות.