036557418
התקשרו אלינו 2021*

איך לבחור רכב – כך תבחרו את הרכב המושלם בשבילכם

אם גם אתם מרגישים שהגיע הזמן לרכב חדש מכל סיבה שהיא, אנחנו בטוחים שאתם כבר מתלבטים לגבי הדגמים שהכי יתאימו לכם ויענו על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר. כדי לעשות את הבחירה הנכונה חייבים להביא בחשבון מספר פרמטרים חשובים ורגע לפני שאתם מוציאים את הארנק, חשוב לדבר על דגשים חשובים שיכוונו אתכם בתהליך הבחירה של הרכב הבא שלכם. הינה כל מה שצריך לדעת על ענייני בטיחות, על בחירה ברכב שעונה על הצורך שלנו, על סוגי רכבים נפוצים ועל שאלות של תקציב. בהצלחה!

קודם כל בטיחות

בטיחות היא בלי ספק הדבר החשוב ביותר שצריך להביא בחשבון כשאתם בוחרים רכב. בסופו של דבר מדובר בכלי שייקח אתכם ואת האנשים היקרים לכם ממקום למקום, ככה שהוא צריך להיות הכי בטוח שיש. כדי להבין מהם הביצועים של רכב מבחינת בטיחות אפשר לקרוא סקירות ולקבל מידע על דגמים ספציפיים באתר של כל יצרן. שימו לב שבימינו יש מערכות בטיחות מתקדמות, ככה ששווה בהחלט לכוון לרכב שיש לו כמה וכמה מערכות חכמות שכאלו. שווה גם לצפות על הדרך בסרטוני הדגמה ובמבחני ריסוק של דגמים שמעניינים אתכם. כשמדובר ברכב שלכם אפשר, ולרוב גם אין ברירה, להתפשר בהיבטים מסוימים, אבל אם יש היבט אחד שאתם ממש לא רוצים להתפשר לגביו, הרי שמדובר על כל נושא הבטיחות.

מה הצורך של הרכב?

רבים מאיתנו עושים את הטעות של קניית סוג רכב שלא מתאים כלל לצרכים שלנו. זה קורה לאנשים שנוהגים הרבה בשטח והופכים רכב פנאי בלי הנעה כפולה לג׳יפ לכל דבר ועניין, למשפחות גדולות עם מספר נהגים שהולכות על רכבי מיני, לאנשים שקונים רכב חלש ועושים הרבה נסיעות בין-עירוניות ובעוד שלל מצבים שונים.

על כן חשוב מאוד להתאים את הרכב לצורך שלנו באופן מדויק. אם אנחנו מתכננים בעיקר נסיעות קצרות פנים עירוניות, רכב היברידי מומלץ יחסוך לנו הרבה מאוד דלק ויאפשר לנו הנעה חשמלית בלא מעט מהפעמים. אם אנחנו אוהבים טיולי שטח, כדאי מאוד להשקיע ברכב 4X4, ואם אנחנו זקוקים לרכב לצרכי עבודה, חשוב לבחור ברכב חזק שיש לו מקום אחסון גדול. הצורך הוא בעצם זה שצריך להוביל אתכם בתהליך הבחירה.

איזה סוג רכב אתה צריך?

איזה סוג רכב אתם צריכים? ובכן, אם מדובר ברכב לאדם יחיד או במקסימום לזוג ומרבית הנסיעות הן נסיעות קצרות בתוך גבולות העיר, רכב מיני מומלץ בהחלט יעשה את העבודה. לעומת זאת, ככל שמדובר ביותר אנשים ובטח אם יש תכנון עתידי להגדיל את המשפחה (ושיהיה בשעה טובה), עדיף כבר לבחור ברכבים גדולים יותר ואם אפשר אז גם על כאלו שיעמדו בהצלחה בהרבה נסיעות בין-עירוניות ארוכות. נסו לשכלל מראש את כל הצרכים שלכם וזה יעזור לכם לקבל תשובה לשאלה מהו הרכב האידיאלי בשבילכם ולאילו סוגים כדאי לכם לכוון.

תקציב

התקציב בהחלט משחק תפקיד חשוב כשרוצים לבחור ברכב לרכישה. נסו להגדיר תקציב ברור ולא לחרוג ממנו ומומלץ להביא בחשבון גם הוצאות נוספות כמו תיקונים ושדרוגים קלים במקרה הצורך או הוצאות של רכישת ביטוח חובה ומקיף ואמצעי מיגון. אם אין צורך ברכב על בסיס קבוע, יכול להיות שהפתרון של השכרת רכב יתאים לכם יותר ויאפשר לכם ליהנות מהיתרונות של רכב באופן נקודתי בכל פעם שצריך, כאשר אפשר גם לבחור באפשרות של השכרה לטווח הרחוק.

פסקת סיכום

לפני שמבצעים קנייה או מכירת רכב, חשוב רגע לעצור ולחשוב על התמונה הגדולה. מה הצורך של הרכב שאנו קונים, איזה סוג יתאים לנו ומה התקציב שעומד לרשותנו – כל אלו הם פרמטרים בסיסיים שצריך להביא בחשבון מהשלב הראשון. אם אתם זקוקים למידע נוסף, לייעוץ מקצועי ולהכוונה לקראת קנייה או השכרה של רכב, אתם מוזמנים לפנות למומחים של סאנקאר שזמינים בשבילכם בכל זמן ויעזרו גם לכם לבחור את הרכב המושלם לכם.