036557418
התקשרו אלינו 2021*

איך לשמור על צבע הרכב?

מי שחשוב לו לשמור על הרכב שלו תקין ובמצב טוב, חושב לרוב בתחילה על מצב המנוע, על תקינות הגיר, על החוזק של השלדה וכן הלאה – עניינים שחשוב לטפל ברכב על בסיס שוטף. לצד כל אלו צריך לזכור תמיד שגם שמירה על מראה הרכב היא חשובה, ובפרט שמירה על הצבע, דבר שעשוי להיות מאתגר בייחוד במדינה חמה כמו שלנו. אם כן, איך תשמרו על הרכב שלכם מפני נזקי מזג האוויר? הינה כמה טיפים חשובים שיעזרו.

איך לשמור על צבע הרכב מנזקי מזג האוויר?

הגורם הגדול ביותר לבלאי של הצבע ושל מראה הרכב בעולם ובפרט כאן אצלנו הוא מזג האוויר. הינה כמה פעולות פאסיביות ואקטיביות שתוכלו לבצע כדי להגן על הרכב מפני מזג האוויר.

הגנה מפני השמש

הגנה מפני השמש היא פעולת המניעה החשובה ביותר לשמירה על הצבע. אם יש לכם את האפשרות, כדאי לחנות את הרכב באזור מוצל, בעיקר בחודשים החמים של השנה. אם חנייה במקום מוצל לא אפשרית, מומלץ בחום לשקול את האפשרות של כיסוי הרכב ביריעת בד ייעודית. מי שיקפיד לעשות זאת מהשלב הראשון יוכל לשמור על הצבע של הרכב ממש כמו חדש לאורך שנים ארוכות.

 

ניקיון הרכב

לכלוכים על הרכב שנשארים עליו לזמן ארוך ייפגעו מאוד בצבע לאורך זמן, בייחוד שלשת של יונים וציפורים שיש בה חומציות שתפגע בצבע ופירות מסוימים שישאירו כתמים שקשה להסיר. ניקיון על בסיס קבוע ימנע את המצבים האלה. נוסף לכך חשוב לנקות את הרכב במקום מוצל ובאמצעות חומרים ייעודיים בלבד. אגב – אם לקחתם רכב ממוקד השכרת רכב לתקופה ארוכה, חשוב לוודא שאתם מנקים את הרכב כדי למנוע נזקים לצבע, כאלו שעשויים לגרור חיוב נוסף לאחר החזרת הרכב.

פוליש

פוליש הוא טכניקה לחידוש הצבע שיכולה לעזור לטפל בנזקים קלים וזוהי דרך מצוינת להחזיר את הרכב למראה חדש וטבעי בלי הוצאה גדולה ומוגזמת. פוליש ווקס לרכב הוא טיפול מצוין שגם עוזר לחדש את הצבע ולהעלים שריטות קלות וגם מסייע לשמירה על הפח והצבע לאורך זמן.

ווקס

ווקס הוא מעין חומר מיוחד המשמש שכבת הגנה חיצונית לרכב ויכול לשמור על הצבע בצורה נפלאה. מומחי הרכב מסכימים שכדאי לעשות את הטיפול שלוש או ארבע פעמים בשנה, ובפרט במועדים של חילוף עונות. כשרוצים לחדש את הרכב, שווה לעשות את הטיפול הכולל שמתחיל בפוליש לתיקון שריטות ונזקים קלים ומסתיים בטיפול ווקס עם שכבת ההגנה שתשמור על הצבע לזמן ארוך למדי.

טיפול בשריטות

כדי לשמור על המראה המושלם של הרכב חשוב להיפטר מהשריטות שנוצרות אחת לכמה זמן. לא משנה אם אתם שומרים על הרכב ונמנעים ממכות וחיכוכים או מחדשים את הווקס פעמיים בחודש – שריטות הן משהו שתמיד יכול להופיע. אם מדובר בשריטות קטנות, אפשר לטפל בהן בעזרת פוליש באופן עצמאי ואם אלו שריטות רציניות יותר, מומלץ לגשת לאיש מקצוע ולתקן במוסך המתמחה בחידוש צבע.

לסיכום

חשוב מאוד לשמור על המצב המכני של הרכב, אבל חשוב לא פחות גם לשמור על המראה החיצוני ואת זה אפשר לעשות במספר דרכים לרבות הגנה מפני השמש, טיפולי פוליש ווקס, שטיפות בתדירות גבוהה וכן הלאה. רוצים לדעת עוד על ליסינג פרטי, קנייה ומכירה של רכב, שמירה על חלקי הרכב השונים ועוד? היכנסו עכשיו לאתר סאנקר ותמצאו עוד הרבה מאוד מידע רלוונטי ומעניין.