036557418
התקשרו אלינו 2021*

בחירת רכב: כך תבחרו את הרכב המושלם

מעוניינים לרכוש בקרוב רכב חדש? מצוין, ואין ספק שרכב איכותי, חסכוני ונוח זה משהו שישרת אתכם ויהפוך את החיים לקלים ונוחים יותר. עם זאת, כל מי שרכש אי פעם רכב מבין היטב שזו לא משימה שכדאי לגשת אליה בקלות ראש. רכישה נחפזת ולא חכמה עשויה להותיר אותנו עם רכב שלא מתאים לנו לצד הפסד כספי לא מבוטל. בדיוק לשם כך הכנו עבורכם את המדריך המקוצר לבחירת הרכב המתאים עבורכם.

מה ייעוד הרכב?

זוהי השאלה הבסיסית והחשובה ביותר, ורק אחרי שתענו עליה אפשר להתחיל לחפש דגמים שמתאימים לכם. האם זה רכב לשימוש יומיומי או לנסיעות לעיתים רחוקות יותר? האם אתם נוסעים למרחקים קצרים או ארוכים? כמה אנשים הוא אמור להסיע? האם אתם צריכים גם לשנע איתו ציוד? וכן הלאה. ברגע שתגדירו את הצרכים בצורה מדויקת, תוכלו לצמצם את האפשרויות שלכם ולהבין איזה רכב אתם צריכים.

מי ינהג ברכב?

האם נהג אחד בלבד עם ניסיון עשיר בנהיגה? האם מספר נהגים עם ניסיון משתנה? האם חלק מהנהגים יהיו נהגים צעירים וחדשים? במקרים של נהגים מרובים, ובמיוחד נהגים ללא ניסיון עשיר בנהיגה, עדיף לבחור בדגם יקר פחות.

מתכננים את התקציב

ברגע שאתם מבינים פחות או יותר לאיזה רכב אתם מכוונים, אתם יכולים להתחיל לקבל תמונה מצב באשר למחירים שתידרשו לשלם וכך ניתן לתכנן את התקציב לקראת הליך מכירת הרכב שצפויה לכם. בנקודה הזו אתם יכולים לנסות ולהבין מהיכן תגייסו את הכסף. האם יש לכם את מלוא הסכום לתשלום בפעם אחת? במקרה ולא אין מה לדאוג – כיום יש לא מעט אפשרויות מימון ומסלולי ליסינג שונים שיאפשרו לכם לרכוש את הרכב שאתם רוצים, גם אין לכם כרגע את מלוא הסכום הנדרש.

חשוב לבדוק מידע על הרכב

אם אתם מחליטים לרכוש רכב חדש מהחברה, זה חוסך לכם את הצורך בבחינה של מצב הרכב, אך כן חשוב לנסות ולברר כמה שיותר מידע על הדגמים בהם אתם מתעניינים. הנטייה של רבים מאיתנו היא לבחור דגם אחד, ולבחור בו מבלי לברר לעומק פרטים מקיפים או לבחון דגמים נוספים ולהשוות. דבר כזה יכול בהחלט להשאיר אותנו עם רכב שלא מתאים לנו, ולכן עדיף בהחלט להימנע.
אז מה עושים? באתרי הבית של מותגי הרכב תוכלו למצוא את המידע הראשוני והבסיסי על הדגמים שאתם מחפשים, וכדאי לבדוק אתרים שמפרטים את מלוא המפרט של הרכב, להיכנס לפורומים שונים של כלי רכב באינטרנט, לצפות בסרטונים שבהם הרכב נבחן, וכמובן להתייעץ עם מכרים שמבינים בתחום ויכולים לתת עצה. כך תוכלו למצוא מידע שימושי שיעזור להבין אם דגם מסוים אכן מתאים לכם או לא.

רכב יד 2: דגשים לרכישה מוצלחת

אם אתם מחליטים לבחור ברכב יד שנייה, חשוב להבין בדיוק מה המצב של הרכב שמציעים לכם לצד המידע הבסיסי על הדגם שאתם רוצים. הנה כמה דגשים שיעזרו לעשות בחירה מוצלחת.

  • אם אתם לא מבינים ברכבים, בשלב ההתעניינות הראשונית מומלץ להגיע עם חבר או בן משפחה שמבין ברכבים קצת מעבר להבנה בסיסית. הצעד הזה יעזור לסנן רכבים לא מתאימים מראש ויחסוך לא מעט זמן וכסף.
  • חובה לקחת את הרכב שאתם מתעניינים בו לבדיקה במוסך כדי לאתר תקלות. אם המוכר מתחייב על תקינות המנוע, הגיר והשלדה והבדיקה מראה תקלות או תאונות שהרכב עבר, הוא יחויב בתשלום על הבדיקה (צריך לסגור זאת מראש).
  • צרו קשר עם סוכנויות רכב מובילות. באתר סאנקאר תוכלו למצוא רכבי יד שנייה במצב מעולה ולהיות שקטים ולדעת שמדובר על כלי רכב שמורים וטובים.

סיכום

קנייה של רכב חדש זה משהו שצריך לעשות מתוך שיקול דעת ומחשבה מקדימה. אם תקפידו לבחון טוב את הרכבים שאתם מתעניינים בהם, תוכלו בהחלט למצוא רכב אמין וטוב שישרת אתכם נאמנה במשך שנים ארוכות. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולשמוע עוד על מסלולי הרכישה וההשכרה לטווח ארוך שאנו מציעים, ועל אפשרויות המימון הנוחות והמשתלמות. יהיה הרבה בהצלחה!

default