036557418
התקשרו אלינו 2021*

שירים לנסיעות ארוכות – 10 השירים הנבחרים לשנת 2024

נסיעות ארוכות עשויות להיות די מעייפות ובדיוק בגלל זה צריך למצוא דברים שיעזרו לעורר ולרענן. מוזיקה היא בלי ספק דרך מצוינת ויש לא מעט שירים מקפיצים וכיפיים שיהפכו את הנסיעה המונוטונית למהנה. אם כך – הינה עשרה שירים מעולים שאתם פשוט חייבים להוסיף לפלייליסט לנסיעות הארוכות שלכם. סעו בזהירות!

 

 Creepin

השיר המדליק והמיוחד הזה נוצר מפרויקט משותף של מפיק המוזיקה האמריקאי מטרו בומין והזמר הקנדי דה ויקנד. הוא יצא בחודש דצמבר 2022 והפך במהרה לאחד הסינגלים המובילים באלבום. השיר הוא גרסת כיסוי ללהיט האמריקאי I don’t wanna know והוא קצבי מצד אחד ומצד שני מאוד מרגיע ונעים.

 

סהרה

שיר פשוט מעולה של הראפר הישראלי טונה מהאלבום הרביעי שלו – מזרח פרוע. השיר שעוסק באהבה והוא יצא בנובמבר 2021 וכמה חודשים לאחר מכן יצאה גם גרסת לייב מקפיצה במיוחד עם יסמין מועלם.

 

Unholy

אם עוד לא שמעתם את השיר הזה של סאם סמית׳ והזמרת הגרמניה קים פטרס, אנחנו לא לגמרי מבינים למה אתם מחכים. הוא יצא בתחילת 2022 ומאז הספיק לחרוך את מצעדי הפזמונים בכל העולם פחות או יותר. הוא כל כך טוב שהוא אפילו זכה בפרס גראמי וזה הזמן להוסיף אותו לפלייליסט.

 

 Calm Down

את השיר הזה של הזמר הניגרי הרמה אתם כנראה כבר מכירים. הוא שוחרר כסינגל ב-2022 ומאז הספיק להפוך ללהיט לא קטן בכל רחבי אירופה וגם כאן אצלנו. לגמרי השיר שמתאים לפתוח איתו חלונות, לשכוח מהעייפות בנהיגה וליהנות מהרוח ומהמוזיקה בו זמנית.

 

 Made You Look

את מייגן טריינור אנחנו מכירים בעיקר מהלהיט הראשון של All about the base והלהיט הזה בהחלט ממשיך את הקו שלו בצורה מעולה. הוא יצא לאור בשנת 2022 והתברג די במהרה בתור אחד השירים האהובים ביותר של השנה. שיר מקפיץ, שמח, קליל ונעים לאוזן שיבוא בטוב בכל נסיעה.

 

קרן שמש

קשה להתעלם מהטירוף שהביא איתו השיר שכבר אפשר לשמוע כמעט בכל מקום שאליו הולכים. הוא שייך לזמר בניה ברבי ויצא ביולי 2022. בינינו – כשהצליל של היוקללה מתחיל להתנגן, אתם כבר יודעים בדיוק באיזה שיר מדובר.

 

 Bailador

אחד השירים הכי מגניבים בכחול לבן שייך לזמרת האגדית ריטה והוא פרויקט משותף שלה עם הזמר ELK. יצירה פאנקית, מדליקה, קצבית וכזו שבאופן כללי קשה מאוד להישאר אליה אדישים.

 

 As It Was

את הארי סטיילס כולם מכירים והלהיט הענק הזה שוחרר באפריל 2022. קשה מאוד לפספס אותו כשהוא מתחיל להתנגן והפופולריות שלו הפכה אותו לאחד השירים האהובים ביותר של הזמר בכל הזמנים. שיר פשוט מעולה לכל נסיעה ארוכה או קצרה.

 

סתלבט בקיבוץ

הסינגל הכל כך ייחודי וישראלי הזה נכנס לנו לדם ממש בקלות מאז שהוא יצא לאור בפברואר 2022. חתומים עליו הראפר הישראלי ג׳ימבו ג׳יי ולהקת פול טראנק והוא מתאר את החיים בקיבוץ ואת ההוויה הישראלית של הקיבוצים בימינו.

 

משוגעת

השיר משוגעת הוא פרויקט משותף של הזמר הישראלי גל אדם והראפר נורוז שיצא לאור כסינגל באוגוסט 2022. שילוב מיוחד ויוצא דופן של פופ, מוזיקה אלקטרונית וסגנון ים תיכוני. ממכר, מדליק מאוד ומעולה לנסיעות ארוכות.

 

לסיכום

לקראת הנסיעה הבאה שלכם שווה להכין פלייליסט ובו כל השירים שאתם אוהבים שיעבירו את הדרך בכיף וכאן יש לכם כמה אופציות פשוט מעולות. שווה לזכור שגם כששוכרים רכב בהשכרת רכב אפשר למצוא רכבים שיש להם מערכות שמע מתקדמות וחיבור לבלוטוס׳, ככה שאפשר ליהנות בכיף מכל שיר שאנחנו אוהבים ולנגן שירים בלי שום בעיה. סעו בזהירות!