036557418
התקשרו אלינו 2021*

השכרת רכב לטיול באילת

טיול, ולא משנה היכן, מצריך התניידות, ואם התחבורה הציבורית לא מתאימה לכם השכרת רכב תפתור לכם את הבעיה. במקרה של אילת, התחבורה הציבורית מאפשרת הגעה בעיקר באמצעות אוטובוסים, ובתוך העיר לא תמיד ניתן להתנייד ללא מוניות שעשויות לייקר את עלויות הטיול. לכן השכרת רכב יכולה להתאים ביותר, ובאמצעותו תוכלו להגיע אל העיר, להתנייד בתוכה ללא בעיות ולחזור הביתה בזמן המתאים לכם.

למה לשכור רכב לנסיעה לאילת?

אז למה בכלל לבצע השכרת רכב כשאתם נוסעים לאילת? זו בעיקר שאלה של נוחות, גמישות, פרטיות ומהירות. רכב שכור לתקופה יאפשר לכם ניידות וחופש מלא. תוכלו לנסוע בזמנים שאתם רוצים וללכת בכל זמן לאיזה נקודה שרק תרצו בעיר או במהלך הדרך, בלי להיות תלויים בזמני האוטובוסים או בזמינות המוניות. אם האלטרנטיבה שלכם היא תחבורה ציבורית, אז אין ספק שעדיף ללכת על השכרה ולרוב הפרש העלויות לא יהיה משמעותי (במיוחד כשמדובר בקבוצת חברים ואז אפשר להתחלק בעלויות).

כמו כן – אנחנו חושבים ששווה לשקול השכרת רכב גם אם יש לכם רכב פרטי. למה אתם שואלים? ובכן – בהרבה מקרים לא תרצו לצאת עם הרכב הפרטי שלכם לחופשה משום שהוא עלול להתלכלך או לצבור בלאי מהיר. ייתכן גם שהוא לא מספיק גדול עבור כל המשפחה ומטען, ותעדיפו רכב קצת יותר מרווח. השכרת רכב תאפשר לכם ליהנות מהרכב המושלם לתקופה שתבחרו.

מעבר לכך, שווה לזכור כי אילת היא עיר נפלאה שמציעה הרבה אפשרויות בילוי, ואם תרצו לצאת בלילות או בשעות הערב לבילויים, תוכלו לעשות זאת בלי להסתבך. מכאן, בואו נדבר על עוד אפשרויות לטיול שיש לכם בדרך שמומלץ לעשות אם הלכתם על השכרת רכב לקראת הנסיעה.

איך בוחרים את הרכב המתאים?

אם אתם שואלים את עצמכם איך לבחור רכב להשכרה, קחו בחשבון מספר דברים:

  • תכנון הטיול – מה יכלול הטיול שלכם? אם אתם מתכננים ספורט אתגרי, מומלץ לבחור ברכב שטח. אם לא, רכב משפחתי גדול ומרווח יעשה את העבודה.
  • כמה מטען יש לכם? – אם יש לכם הרבה, מומלץ לבחור ברכב עם תא מטען גדול.
  • מספר הנפשות – קיימים רכבים עם 7 מקומות למשפחות גדולות, או שתוכלו להסתפק ברכב קטן יותר.

 

עצירות מומלצות בדרך לאילת

הנה עוד כמה סיבות נהדרות ללכת על השכרת רכב לקראת הטיול שלכם באילת. הדרך המדברית הקסומה לעיר מאפשרת לכם להכיר עוד מקומות יפים ומיוחדים בדרך, ובמרבית המקרים מומלץ לשכור רכב מתאים שמאפשר גישה גם לשבילים טכניים. אם לקחתם רכב שטח, יש מקומות שמתאימים לרכבי ארבע על ארבע.

 

פארק תמנע

פארק תמנע הוא מקום מיוחד וכיפי למדי שמציע למטיילים שלל אטרקציות, וניתן לבחור בין בילוי רגוע ושקט לבילוי אתגרי יותר. במקום תוכלו למצוא מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות, מסלולי רכיבה אתגריים לאופניים, מסלולי טיפוס ועוד. המקום מציע גם פינות ישיבה ואוכל נעימות, מוצלות ומסודרות, כך שזה בהחלט רעיון נפלא לעצור שם בדרך שלכם לפיקניק נחמד.

 

יוטבתה

בקיבוץ יטבתה נמצאים אחד הפארקים היפים ביותר, המציעים הצצה להיסטוריה של הקיבוץ ובפרט למחלבה שהפכה את מותג יטבתה לאחד המוכרים בתחום מוצרי החלב בישראל. מיצגים מיוחדים לילדים, פארק חבלים, פינות ישיבה נעימות להורים ואפילו נסיעה במיני טרקטורים. כמובן שאפשר ליהנות כולכם ביחד משוקו ומשאר מוצרי החלב שתוכלו לקנות (והם חלק בלתי נפרד מההווי של המקום).

 

נאות סמדר

נאות סמדר הוא קיבוץ מיוחד במינו בערבה עם קהילה שחיה בדרך חיים שונה ומרתקת. בקיבוץ תוכלו להתארח בחדרי הארחה גדולים ומפנקים, ואפשר לעצור ולהשתתף במגוון סדנאות. תוכלו גם ליהנות מהאוכל האורגני הטעים של הפונדק ולרכוש שלל מוצרים אורגניים מעולים מבית נאות סמדר. עצירה מומלצת בכל נסיעה שלכם לאילת.

 

מצפה רמון

בלב ארץ המכתשים, קרוב למכתש רמון, נמצאת עיר מדברית מיוחדת במינה. שווה להיכנס בדרך ולו רק להתרעננות ותוכלו ליהנות ממרכז מסחרי גדול ושוקק חיים שיאפשר ארוחה במהלך הדרך, עצירה נעימה לשירותים, קניית מוצרי נוחות שחסרים ועוד. כמובן שאם בא לכם לטייל בעיר, יש שלל חוויות מיוחדות, כולל טיולים במכתש וביקור באתרים היסטוריים באווירה מדברית ותנ״כית. במקום יש סצנה קולינרית מאוד מגוונת, ותוכלו למצוא מסעדות רבות עם אוכל מטריף ששווה לעצור בשבילו.

 

סיכום

השכרת רכב לאילת הוא בלי ספק רעיון מצוין שיכול לעזור לכם להפוך את הנסיכה לנעימה יותר, בלי להתפשר על תחבורה ציבורית או לסכן את הרכב הפרטי שלכם. רכב שכור הוא רכב אמין ובטיחותי שיתאים יותר לצרכים שלכם לקראת הנסיעה כמו מספר נוסעים, אופי הדרך, קילומטרז׳ וכו׳, ואפילו יאפשר לכם לחסוך כמה שקלים על הוצאות הנסיעה (ועל הדרך לשמור על ערכו של הרכב הפרטי שלכם אם יש לכם כזה).

אם אתם לא בטוחים איזה רכב יתאים לנסיעה שלכם ומהן האפשרויות העומדות בפניכם, צרו קשר בהקדם האפשרי וצוות המומחים שלנו ישמח ללוות אתכם ולמצוא עבורכם את הרכב המתאים. מאחלים לכם חופשה נעימה, בטוחה וכיפית!

default