036557418
התקשרו אלינו 2021*

רכב חסכוני בדלק

אין מה לעשות – דלק הוא מצרך יקר. ייקח כנראה עוד לא מעט זמן עד שכל המדינה תעבור לכלי רכב חשמליים ונראה שבינתיים בהחלט חכם לחפש את כלי הרכב שנחשבים לחסכוניים יותר. הינה כמה דגמים מעולים שהם גם ממש חסכוניים ויאפשרו לכם לשלם פחות על דלק בכל חודש. מאחלים נסיעה זהירה וחסכונית!

סוזוקי איגניס

סוזוקי איגניס נכנסת לקטגורייה של מכוניות קומפקטיות, יעילות וגם כאילו שהן לא יקרות. היא עומדת בשורה אחת לצד דגמים כמו קיה פיקנטו ושברולט ספארק שגם הן חסכונית למדי, אבל שווה לדעת שהיא חסכונית בדלק אפילו יותר. יש לה מנוע בנזין 1,200 סמ״ק, הספק 90 כוח סוס ותיבה אוטומטית רציפה, ותוכלו ליהנות מצריכת דלק נמוכה ברבע מהמתחרות (16 עד 18 ק״מ לליטר) ועל הדרך להרוויח גם את המראה של ג׳יפ ואת הישיבה הגבוהה. בחירה משתלמת בהחלט.

טויוטה יאריס

הטויוטה יאריס היא אחד הדגמים הקומפקטיים של טויוטה, שהיא בפני עצמה חברה הידועה בכלי הרכב החסכוניים שלה. זהו רכב היברידי, כך שמראש יש כאן פוטנציאל לחיסכון של ממש ועם מנוע בנזין 1,500 לצד מנוע חשמלי עוצמתי, אפשר ליהנות כאן מחיסכון סופר משמעותי של 18 עד 20 קילומטר לליטר פחות יותר. אגב, אם אתם מכוונים באופן ספציפי לרכב היברידי, כאן תוכלו לדעת איזה רכב היברידי מומלץ ולבחור את האופציה הטובה וגם החסכונית ביותר.

טיוטה קורולה

גם הקורולה ההיברידית היא רכב אהוב וחסכוני מאוד בישראל. מאז 2018, הדגם הזה נלחם ראש בראש עם היונדאי איוניק ההיברידית, ואם צריכת דלק יעילה היא מה שאתם מחפשים אז שווה לדעת שהיא צורכת בממוצע חמישה אחוזים פחות של דלק והיא חסכונית למדי. בדומה לאחותה הקטנה, היאריס, גם הקורולה מתהדרת בצריכה של כ-18 עד 20 קילומטרים פר ליטר והיא עושה את זה עם מנוע בנזין 1,800 סמ״ק ומנוע חשמלי בהספק של 122 כוח סוס.

יונדאי סונטה

הרבה פעמים צריכת דלק טובה מגיעה על חשבון הגודל של הרכב, והמציאות היא שאנשי משפחה לא ממש יכולים להתפשר על רכבים קטנים. האם זה אומר שאין אפשרות ליהנות מכל העולמות? ממש לא והדגם הזה מוכיח את בצורה מעולה. מנוע הבנזין מגיע לנפח של שני ליטר ויחד עם המנוע החשמלי מגיעים להספק של 193 כוחות סוס. אם תהיתם איך חוסכים בדלק בימינו וגם נהנים מרכב ומרווח, דעו שבחירה ביונדאי סונטה היא אפשרות פשוט מעולה.

דאצ’יה דאסטר

גרסת הדיזל של הדאצ׳יה דאסטר היא השילוב המושלם בין גודל ועליות החזקה. הרכב הוא נוח ואמין למדי ועם נתונים של מנוע 1,500 סמ״ק, 109 כוחות סוס ותיבה רובוטית כפולה, מדובר באחת הבחירות החסכוניות ביותר שתוכלו לעשות. צריכת הדלק בפועל היא נהדרת ועומדת על 16 עד 18 קילומטרים פר ליטר.

קיה ספורטאז

אם אתם מחפשים ג׳יפון או SUV גדול ומפנק שהוא גם חסכוני בדלק, קיה ספורטאז׳ היא בחירה מנצחת. נכון, לא כל דגם הוא חסכוני וכדי ליהנות מחיסכון אמיתי שווה לבחור בדגם הפחות מוכר עם מנוע הטורבו דיזל 1,600 סמ״ק והספק של 136 כוחות סוס. אומנם הדגם הזה קצת פחות מאובזר מהאחרים ולא מגיע עם שדרוגים נחמדים כמו הסאנרוף למשל, אבל תהיו בטוחים שאם אתם מחפשים חיסכון הוא יעשה את העבודה בצריכת דלק בפועל שבין 15 ל-17 קילומטרים לליטר.

קיה נירו

קיה נירו הוא ג׳יפון היברידי שנחשב לאחד החסכוניים ביותר בשוק וגם מספק תמורה פשוט מעולה למחיר. הוא מרווח מאוד ומגיע עם מנוע 1,600 סמ״ק שמפיק יחד עם המנוע החשמל 136 כוח סוס. שימו שיש גם אופציה לגרסה היברידית נטענת שמורידה את צריכת הדלק בכחמישים אחוז, אבל גם בלי החיסכון הזה אנחנו מדברים על רכב חסכוני ביותר עם צריכת דלק שעומדת על כ-17 עד 19 קילומטרים לליטר.

פיג’ו 3008

לרכב הנהדר הזה יש שתי גרסאות דיזל פשוט מצוינות – אחת של 1,600 סמ״ק ו-120 כוחות סוס והשנייה של 1,500 סמ״ק ו-130 כוחות סוס. זהו רכב 7 מקומות שמתאים למשפחות גדולות, חזק אמין ונוח מאוד לנהיגה. החיסכון המדובר עומד על כ-16 עד 18 קילומטר לליטר וזה בהחלט נתון מרשים לג׳יפון בסדר הגודל הזה.

טויוטה ראב 4

מחפשים רכב חזק, עוצמתי, גדול ומרווח שהוא גם חסכוני למדי? את ההיברידית הזאת אתם פשוט חייבים להכיר. היא מגיעה עם מנוע מרשים של 2,500 סמ״ק והספק משולב של 250 כוחות סוס. רכב גדול ומרווח למדי עם ערך שנשמר וביקוש פשוט מטורף בשוק (יש אנשים שמצליחים למכור אותו במחיר גבוה יותר ממחיר הקנייה). צריכת הדלק היא פשוט פנומנלית והנעה ההיברידית תאפשר לכם ליהנות מצריכה של 17 עד 19 קילומטרים פר ליטר. אגב, יש גם גרסת ארבע על ארבע, ככה שאתם בהחלט יכולים ליהנות ממנו גם בתור רכב שטח.

לסיכום

כשהדלק יקר, חייבים למצוא פתרונות מקוריים וטובים ולמרבה המזל יש לא מעט דגמים חסכוניים שנוכל לבחור בהם. כשאתם מחפשים רכב לקנייה, בחרו בדגם שנחשב לחסכוני ושימו לב שאתם בוחרים ברכב חסכוני בפועל ולא כזה שהוא חסכוני רק על הנייר. ואם אתם מחפשים השכרת רכב משתלמת, המומחים שלנו כאן בסאנקר ישמחו להמליץ לכם על דגמים חסכוניים, ואצלנו תוכלו ליהנות מרכבים איכותיים במחירים משתלמים בהוצאה מינימלית ככל האפשר על הדלק. רוצים לדעת עוד על כלי רכב חסכוניים ועל האפשרות לרכוש או לשכור רכב חסכוני ומשתלם? אנחנו כאן בשבילכם בכל שלב.