036557418
התקשרו אלינו 2021*

רכב מומלץ לצעירים

בכבישי הארץ נעות מדי יום מיליוני מכוניות, ואם אתם עומדים לפני ההחלטה לרכוש רכב אתם צריכים לדעת איך לבחור אותו בצורה הנכונה. יש מגוון עצום של חברות רכבים ומותגים שונים לבחור מביניהם, אז איך תדעו מהו הרכב הכי מומלץ? הכנו לכם רשימה של טיפים והמלצות, אז בואו נתחיל.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים רכב?

לפני שאתם סוגרים את העסקה ומקבלים את המפתחות, הינה כמה עניינים שחשוב להביא בחשבון כדי לבחור את הרכב המתאים ביותר עבורכם:

  • צריכת דלק – חשוב להביא בחשבון את כמות הדלק שהרכב שלכם יצרוך, למשל בנסיעות לעבודה, ללימודים, לטיולים ועוד. מומלץ לבחור ברכב חסכוני בדלק גם אם אתם לא תיסעו בו כמויות קילומטרים גדולות כדי ליהנות מעלויות תחזוקה נמוכות ככל האפשר לטווח הארוך
  • נוחות – הרכב צריך להיות נוח לשימוש ולתפעול, כלומר שמערכות ההיגוי וגם הטכנולוגיה שבו קלות להבנה ואינטואיטיביות לשימוש
  • בטיחות – אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת רכב הוא היכולת שלו להגן על הנוסעים בו במגוון דרכים כמו שלדה חזקה, מערכות הגנה ובטיחות מתקדמות ועוד
  • עיצוב – במסגרת התקציב שיש לכם ובשילוב הפרמטרים האחרים שברשימה אתם יכולים למצוא מגוון רכבים בעיצובים שונים היכולים להתאים לכם, בין שאתם רוצים רכב קומפקטי או רכב בעל מראה ספורטיבי יותר

עכשיו כשאתם יודעים אילו פרמטרים לבחון, הינה ההמלצות שלנו לכמה דגמי רכב המתאימים במיוחד לנהגים צעירים:

סיאט איביזה

סיאט איביזה הוא רכב פופולרי בקרב צעירים בשל העיצוב הספורטיבי שלו, והוא בעל נתונים טובים מאוד בכל הקטגוריות החשובות: צריכה חסכונית ומנוע בעל ביצועים טובים (110 כ”ס), שטח פנימי מחולק היטב הכולל תא מטען מרווח ומערכות מולטימדיה ובטיחות טובות. הדגם הזה הוא אחד מהרכבים שתוכלו לשכור בקלות לזמן הדרוש לכם דרך עמוד השכרת רכב באתר שלנו.

יונדאי i10

יונדאי i10 הוא עוד דגם פופולרי בארץ, הנמצא במקומות הראשונים בטבלת המכירות של רכבי סופר מיני כבר כמה שנים טובות. המנוע של הרכב הזה חלש יותר משל סיאט איביזה, והוא בנפח 1.2 ליטר בלבד (84 כ”ס), אבל הוא מספק ביצועים טובים לנהגים סולידיים המחפשים רכב חסכוני מאוד, מרווח יחסית ובעל אבזור בטיחותי מתקדם. הרכב הזה הוא אחד מהדגמים הפופולריים בקטגוריית מכירת רכב באתר סאן קאר – היכנסו עכשיו כדי לבדוק את האפשרויות שלכם מבחינת רכישת רכבים שמורים היטב ובמצב מצוין.

סוזוקי סוויפט

עוד מודל רכב מומלץ לצעירים שאפשר לראות בשפע בכבישי ישראל הוא סוזוקי סוויפט. יש לו עיצוב מודרני ואסתטי, מנוע בהספק 83 כ”ס, מגוון אבזור נוחות ובטיחות בתוך הרכב לחוויית נסיעה נעימה וכיפית, הוא בעל צריכת דלק חסכונית מאוד וגם בעל עלויות תחזוקה נמוכות יחסית בדרך כלל. אם אתם מוכנים להשקיע קצת ברכב, תוכלו לרכוש את הדגם הזה בגרסת מנוע היברידי כדי ליהנות מחיסכון בדלק.

קיה פיקנטו

קיה פיקנטו היא כנראה רכב המיני הנמכר ביותר בישראל זה כמה שנים. יש לרכב הזה מנוע בעל הספק של 84 כ”ס, עיצוב יפה המתאים מאוד לצעירים וכל מה שאתם צריכים כדי ליהנות מנסיעה בטוחה ונעימה – מערכות בטיחות, מולטימדיה בתוך האוטו, תא מטען גדול ועוד.

מאזדה 2

מאזדה 2 היא עוד רכב מיני בעל עיצוב ספורטיבי ואטרקטיבי לצעירים, המשלב בתוכו גם תכונות חשובות להתנהלות סולידית בכביש. נפח המנוע של מאזדה 2 הוא 1.5 ליטר, המספקים 116 כ”ס לנסיעה מהנה, בטוחה ונוחה בתנאי כביש שונים. הרכב הזה לרוב הוא בין היקרים יותר ברשימה, אבל הוא זמין להשכרה או לליסינג פרטי לצד עוד דגמים רבים של מכוניות באתר סאן קאר. לחצו על הקישור כדי לעיין ברשימת הדגמים הזמינים ולבחור לעצמכם את הרכב המתאים ביותר.

שברולט ספארק

הדגם האחרון ברשימה שלנו הוא שברולט ספארק, דגם קומפקטי הדומה לקודמים ומספק חוויית נסיעה עירונית ובין עירונית סולידית ביותר. יש לרכב הזה מנוע בעל הספק של 98 כ”ס, אבזור פנימי לחוויית נהיגה טובה ובטוחה וריווח טוב בתא הנוסעים. צריכת הדלק של שברולט ספארק טובה גם היא ודומה לדגמים האחרים שציינו, ולדעתנו יש לה גם עיצוב חיצוני נחמד שכיף לראות.

סיכום

שוק הרכב הוא רחב ומגוון, וקל ללכת לאיבוד בהיצע הדגמים והסגנונות. הטיפים שכאן יוכלו לעזור לכם לבחור רכב מומלץ המתאים לצרכים ולרצונות שלכם, בין שתשתמשו בו רק בסופי השבוע לטיולים או זקוקים לו בנסיעה יום יומית לעבודה או ללימודים. מוזמנים לפנות אלינו לקבלת פרטים נוספים על מכירת הרכב שלכם, קנייה או השכרה של